Még mindig divat az autók óratekerése itthon, mostanság 85 ezer kilométer az átlag
Kicsit többet tekernek, mint korábban.
Kicsit többet tekernek, mint korábban.
Ezzel a szalonállapotú C-Klassével az elmúlt évtizedekben alig több, mint 2 ezer kilométert tettek csak meg.
Egyelőre lejjebb mentek az árak.
A jócskán tíz év feletti példányok jellemzők itthon.
Használt vagy új autó? Mik az előnyök és a buktatók? A Kasszakulcs következő adásában az autóvásárlás rejtelmeibe vezetjük be hallgatóinkat.
Szinte hihetetlen, de ezzel a régi Volkswagen Sciroccóval eddig alig több, mint 2 ezer kilométert tettek csak meg.
Az idő kerekét jó néhány évtizeddel visszatekerő francia kisautó bőven több, mint 25 millió forintba kerül.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő kocsival eddig alig több, mint 25 ezer kilométert tettek csak meg.
Nem véletlenül rohangál annyi húsz év feletti 3-as BMW is mifelénk.
A gyártás legvégén készült kétütemű Trabant 601 S de Luxe-ot eddig alig használták.
Több mint 20 ezer telefonos érdeklődés adatai alapján készült a toplista.
Találtunk egy éppen új gazdára váró szalonállapotú Z3 M Coupét, mely egyenesen a 90-es évek végére repít vissza bennünket.
A kedvencek viszont most is ugyanazok, mint jó ideje.
Itt még kitartanak a hagyományosabb formák.
A most eladósorba került McLaren-Mercedes MP4-21 értéke meghaladja az 1 milliárd forintot.
Még egy S-Klasse esetében sem feltétlenül mindenki tart igényt luxustól tocsogó utastérre és pazarlóan erős motorra.
Komolyabb változást a kínai márkák erősödése hozhat.
Itt a lehetőség arra, hogy lecsapjunk a valaha készült egyik legkülönlegesebb Bálna Mercire.
Az első félév rekordot döntött a használtautó-piacon, és várhatóan az év egésze is új rekordot hoz majd. A külföldi használt autók drágák, a forint gyenge, vagyis drága az import. Sokan most pótolják az évekig halasztott autóbeszerzést.
Már elkezdtek csökkenni az árak.